امروز: یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 7 رمضان 1442 | 2021-04-18
کد خبر: 31454 |
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ | ارسال توسط :
444 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

نشست مجازی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشگاه امروز دوشنبه ۸ دی ماه برگزار شد. در این نشست دکتر نائینی، رئیس دانشگاه ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های اعضای هیات علمی دانشگاه در امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه در دوران سخت کرونا بیان داشت: با فعالیت های شما همکاران، […]

نشست مجازی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشگاه امروز دوشنبه ۸ دی ماه برگزار شد. در این نشست دکتر نائینی، رئیس دانشگاه ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های اعضای هیات علمی دانشگاه در امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه در دوران سخت کرونا بیان داشت: با فعالیت های شما همکاران، دانشگاه در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد و روند خوبی در امور آموزشی و پژوهشی داشته و پیشرفت رو به جلویی دارد اما با اهداف و مطلوب مورد نظر بسیار فاصله داریم و باید در این راستا کیفیت علمی و پژوهشی بیش از پیش رونق یابد.

در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار و اعضای هیئت علمی پیشنهادات و نظرات خود را در این نشست بیان کردند که توسط اعضای هیات رئیسه پاسخ داده شد.

موضوع افزایش حقوق، تخصیص سختی کار، افزایش سقف تشویق مقالات ، برنامه ریزی برگزاری کلاس ها و دوره های مهارت افزایی برای اساتید و تدوین برنامه مدون در این زمینه، انعطاف پذیری در حوزه مقررات آموزشی، لزوم برگزاری دوره های مهارت های نرم ، ارتباطات و سخنرانی، لزوم تدوین برنامه برای تولید محتوا در فضای آموزشی ، مشکل پرداخت حق التدریس اساتید در کلاس های زیر حد نصاب، موضوع افزایش تسهیلات و امتیازات رفاهی بیمه تکمیلی دانشگاه، درخواست راه اندازی صندوق سرمایه گذاری اساتید، ایجاد تسهیلات و رفع مشکل دریافت تسهیلات بانکی اعضای هیات علمی، مشکل چاپ مقالات در نشریات ISI در حوزه علوم سیاسی و علوم اجتماعی و انسانی و اختصاص امتیاز برای انتشار مقالات در نشریات علمی و پژوهشی که ISI نیستند ، درخواست افزایش سقف تسهیلات فرصت مطالعاتی ،لزوم  برگزاری دوره های پایان نویسی برای دانشجویان، کمیود نیرو و درخواست اختصاص کارشناس خدمات آموزشی در مدیر گروه ها، تعریف و مشخص شدن گرنت ویژه دانشجویان، مشکل امتیازات آئین نامه های تبدیل وضعیت اعضی هیات علمی ،درخواست افزایش مدت زمان استفاده از گرنت علمی به بیش از یکسال، اختلال و کندی در روند خرید تجهیزات مورد نیاز دانشکده ها به ویژه تجهیزات رایانه ای، ایجاد تسهیلات برای استفاده بهتر از منابع کتابخانه ای، نحوه برگزاری امتحانات دوره های تحصیلات تکمیلی و در خواست برگزاری وبینارهای علمی گروه های آموزشی دانشگاه با ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین درخواست ایجاد کارگروهی در دانشگاه برای اطلاع از وضعیت دانشجویان و جامعه دانشگاهی مبتلا به بیماری کرونا در راستای کمک های رفاهی و معنوی و روحی و .. از مهمترین موارد مطرح در این نشست بود که توسط اعضای هیات رئیسه یررسی و پاسخ مناسب ارائه شد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    لطفاً معادله امنیتی را کامل کنید
    *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.