امروز: یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 1 جماد أول 1443 | 2021-12-05
کد خبر: 32893 |
تاریخ انتشار : 04 مهر 1400 - 0:00 | ارسال توسط :
41293 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

ضمن عرض سلام و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، پذیرش در این دانشگاه به صورت  غیرحضوری(اینترنتی) و طبق زمانبندی و مراحل […]

ضمن عرض سلام و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، پذیرش در این دانشگاه به صورت  غیرحضوری(اینترنتی) و طبق زمانبندی و مراحل ذیل انجام می گردد و نیازی به حضور در دانشگاه نبوده و پس از ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) و تایید ثبت نام و انتخاب واحد توسط دانشگاه که از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد ، نسبت به ارسال اصل مدارک تحصیلی از طریق پست اقدام فرمایید. ضمنا تمامی کلاسها در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک به آدرس lms.ikiu.ac.ir  به صورت مجازی برگزار خواهد شد که راهنمای ورود و نحوه شرکت در کلاس پس از ثبت نام و تایید مدارک و انتخاب واحد توسط دانشگاه طی پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.  لذا خواهشمند است جهت اطلاع از نحوه و فرایند ثبت نام ،ابتدا اطلاعیه های ذیل را به دقت مطالعه فرمایید.

بسیار مهم: لطفا جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های ثبت نام در کانال خبری مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه به آدرس:https://rubika.ir/ikiu_amozesh   عضو شوید.

الف – زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی): از روز  شنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۷ تا روز سه شنبه ۱۴۰۰/۷/۲۰

 ب زمان ارسال مدارک از طریق پست: ۱۴۰۰/۷/۲۰ لغایت ۱۴۰۰/۸/۲۸ در صورت عدم ارسال اصل مدارک در تاریخ ذکر شده، قبولی دانشجو لغو خواهد شد.

  جدول شماره ۱:

ردیف ترتیب مراحل نوع فعالیت
۱ مرحله ۱ درخواست تاییدیه تحصیلی  مراجعه به سایت https://emt.medu.ir   و ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به همراه ثبت درخواست تاییدیه سوابق فارغ التحصیلی (دو درخواست ثبت شود) و دریافت دو کد و ثبت کد رهگیری تاییدیه تحصیلی در مراحل ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نام دانشگاه و ارسال کد رهگیری با مدارک تحصیلی به دانشگاه (لازم به ذکر است فارغ التحصیلان خردادماه ۹۵ به قبل،  پس از دریافت کد رهگیری ابتدا باید با اصل مدارک تحصیلی به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه نموده تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه ، مدارک تحصیلی آنان را در سامانه بارگزاری نماید و سپس کد رهگیری را در مراحل ثبت نام استفاده نمایند)
۲ مرحله ۲ درخواست معافیت تحصیلی

(مخصوص برادران)

مراجعه به سایت www.police.ir  و ثبت درخواست معافیت تحصیلی و دریافت کد رهگیری و نگهداری کد مربوطه

(دانشجویان پسر جدیدالورد در صورت بروز خطای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا، می توانند با پرینت قبولی خود از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ارائه تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و تصویر گواهینامه دوره دوم متوسطه، حضوراً به یکی از دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه و نسبت به اخذ معافیت تحصیلی خود اقدام، و آنرا با بقیه مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.)

(برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

۳ مرحله ۳ ( تهیه اسکن از مدارک مورد نیاز برای شروع ثبت نام در سامانه گلستان) اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیر حضوری

( مدارک مورد نیاز در جدول شماره ۲ اعلام شده است)

۴ مرحله ۴ (ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان) انجام ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان در وبگاه دانشگاه

(راهنمای ثبت نام در صفحات پایین تر اطلاعیه وجود دارد)

۵ مرحله ۵  انتخاب واحد (این مرحله در صورت تکمیل ثبت نام، توسط دانشگاه انجام می شود) تایید مدارک ارسالی و انتخاب واحد توسط دانشگاه و ارسال پیامک به دانشجویان جهت پرینت انتخاب واحد
۶ مرحله ۶ (پرینت انتخاب واحد پس از ارسال پیامک به دانشجو) پرینت انتخاب واحد توسط دانشجو از گزارش شماره  ۸۸ سامانه گلستان با شناسه و رمز عبور زمان ثبت نام
۷ مرحله ۷  (حضور در سامانه LMS) حضور در کلاس های مجازی در سامانه lms.ikiu.ac.ir
۸ مرحله ۸ ارسال پستی اصل مدارک (در صورت عدم ارسال مدارک  به دانشگاه تا دو هفته پس از ثبت نام ، قبولی شما لغو خواهد شد) ارسال فیزیکی مدارک توسط دانشجو از طریق پست به آدرس دانشگاه( قزوین، بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) مدیریت خدمات آموزشی ، کد پستی ۱۶۸۱۸-۳۴۱۴۹

مراحل ثبت نام را به ترتیب جدول ذیل انجام دهید

 

                  جدول شماره ۲: مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیرحضوری و ارسال از طریق پست:

پذیرفته شدگان اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیرحضوری ارسال فیزیکی مدارک مورد نیاز از طریق پست
 

 

 

 

نظام قدیم

۱-       اصل یا گواهی موقت دیپلم

۲-       اصل ریز نمرات ۴ ساله دیپلم

۳-       ریز نمرات دو سال ماقبل دیپلم

۴-       عکس ۴×۳ جدید

۵-       شناسنامه

۶-       کارت ملی هر دو طرف

۷-       کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)

۸-       کد رهگیری تاییدیه تحصیلی

۹-       کارت تزریق واکسن کرونا

 

۱-       اصل یا گواهی موقت دیپلم

۲-       اصل ریز نمرات ۴ ساله دیپلم

۳-       اصل ریز نمرات دو سال ما قبل دیپلم

۴-       عکس ۴×۳ جدید ۸ قطعه

۵-       کپی شناسنامه

۶-       کپی کارت ملی هر دو طرف

۷-       کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظام سالی واحدی

۱-       اصل یا گواهی موقت دیپلم

۲-       اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی

۳-       ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی

۴-       اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم

۵-       عکس ۴×۳ جدید

۶-       شناسنامه

۷-       کارت ملی هر دو طرف

۸-       کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)

۹-       کد رهگیری تاییدیه تحصیلی

۱۰-       کارت تزریق واکسن کرونا

 

۱-       اصل یا گواهی موقت دیپلم

۲-       اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی

۳-       ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی

۴-       عکس ۴×۳ جدید ۸ قطعه

۵-       کپی شناسنامه

۶-       کپی کارت ملی هر دو طرف

۷-       کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)

 

 

 

 

 

نظام جدید

۶-۳-۳

۱-       اصل یا گواهی موقت پایان دوره دوم متوسطه

۲-       کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه دوم( پایه دهم، یازدهم و دوازدهم)

۳-       عکس ۴×۳ جدید

۴-       شناسنامه

۵-       کارت ملی هر دو طرف

۶-       کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)

۷-       کد رهگیری تاییدیه تحصیلی

۸-       کارت تزریق واکسن کرونا

۱-       اصل یا گواهی موقت پایان دوره دوم متوسطه

۲-         کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه دوم( پایه دهم، یازدهم و دوازدهم)

۳-       عکس ۴×۳ جدید ۸ قطعه

۴-       کپی شناسنامه

۵-       کپی کارت ملی هر دو طرف

۶-       کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)

 

 

 راهنمای ثبت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی گلستان:

برای شروع مرحله ثبت نام غیر حضوری ابتدا اسکن مدارک ذیل را آماده نموده تا پس از ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در مراحل مختلف از آن ها استفاده نمایید:

  • اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم ( برای پذیرفته شدگان نظام جدید ۶-۳-۳ اسکن گواهی پایان دوره متوسطه دوم)
  • اسکن اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم(پذیرفته شدگان نظام قدیم، ریز نمرات دیپلم را اسکن نمایند و پذیرفته شدگان نظام جدید۶-۳-۳  کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه دوم( پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ) را اسکن نمایند)
  • اسکن اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی(پذیرفته شدگان نظام قدیم مدرک دیپلم و پذیرفته شدگان نظام جدید ۶-۳-۳ ، گواهی پایان دوره متوسطه دوم  را اسکن نمایند)

(دانش آموزانی که در امتحانات جبرانی شهریور ماه قبول شده و موفق به دریافت مدرک پیش‌دانشگاهی و یا متوسطه دوم نشده‌اند، موقتاً گواهی قبولی در امتحانات که توسط مدرسه صادر شده را به جای پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم اسکن نمایند) دانش آموزانی که در امتحانات جبرانی شهریورماه قبول نشده اند، اجازه ثبت نام در دانشگاه را نداشته و قبولی آنان لغو می باشد.

  • اسکن ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی ( پذیرفته شدگان نظام قدیم ریز نمرات دو سال ماقبل دیپلم و پذیرفته شدگان نظام جدید ۳-۳-۶،  کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه دوم( پایه دهم، یازدهم و دوازدهم) را اسکن نمایند
  • اسکن تمام صفحات شناسنامه (دانشجویان غیرایرانی صفحه اول و دوم و سوم را اسکن نمایند)
  • اسکن عکس ۳ در۴
  • کد پیگیری تاییدیه تحصیلی
  • اسکن کارت ملی (پشت و روی کارت در قالب دو فایل)
  • اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اسکن مدرک کاردانی(مخصوص دارندگان مدرک کاردانی) این دانشجویان می توانند به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم و ریز نمرات، مدرک کاردانی به همراه ریز نمرات خود را اسکن نمایند.

نکته مهم: افرادی که در امتحانات جبرانی نیمه دوم شهریور ماه شرکت نموده و قبول شده اند و مدرک پایان تحصیلات آنها آماده نشده است، گواهی موقت قبولی را از مدرسه محل تحصیل دریافت نموده و آن را اسکن نمایند و اصل مدرک را پس از دریافت، تا تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳۰ دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان لغو خواهد شد. کسانی که در امتحانات جبرانی شهریور ماه قبول نشده اند، ثبت نام آنان لغو می گردد و اجازه ثبت نام ندارند.

از راهنماهای زیر جهت انجام ثبت‌نام غیرحضوری استفاده نمایید:

راهنمای ورود به سیستم گلستان برای پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود

ویدیوی آموزشی راهنمای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)

برای ورود به سیستم ثبت نام کلیک کنید.

نکته مهم: لطفا در مراحل ثبت نام، نسبت به ثبت دقیق محل صدور شناسنامه مندرج در صفحه دوم شناسنامه اقدام نمایید.

اطلاعات تماس در خصوص موارد ثبت نام:

پذیرفته شدگان محترم می توانند در خصوص مشکلات ثبت نام اینترنتی (صرفاً برای اشکال بارگذاری مدارک در سیستم جامع گلستان) با شماره های ذیل دانشگاه تماس حاصل نمایند.

۳۳۹۰۱۷۰۱—-۳۳۹۰۱۷۰۰—۳۳۹۰۱۷۱۹—-۳۳۹۰۱۷۱۴—-۳۳۹۰۱۷۰۳—۳۳۹۰۱۷۰۲–۳۳۹۰۱۷۷۰(پیش شماره ۰۲۸)

اطلاعیه های مهم حوزه معاونت دانشجویی:

کلیه‌ی دانشجویان ورودی جدید لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس http: //stu.ikiu.ac.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد.

نحوه دریافت خوابگاه: چنانچه دانشجویان محترم، در طول زمان تحصیل خود نیازمند به استفاده از خدمات خوابگاهی می‌باشند، می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه بوستان، درخواست خوابگاه خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است این دانشگاه هیچگونه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه به دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه متأهلین ندارد.

قابل توجه دانشجویان:

نام کاربری ورود به سامانه بوستان به صورت پیش فرض، شماره دانشجویی و کلمه عبور آنها نیز کد ملی تعریف شده است و لازم است دانشجویانی که کد ملی آنها با صفر شروع می‌شود نسبت به حذف صفر اقدام و کدملی را وارد نمایند.

علاوه بر این براساس بخشنامه وزارت علوم، کلیه دانشجویان موظف هستند نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم و سلامت روان و فرم پیشینه ورزشی خود اقدام نمایند.                                                                                                                                              

     اداره امور خوابگاه‌ها

 

راهنمای استفاده از سامانه تغذیه دانشگاه بین الملل امام خمینی  (ره)                                                                                                                                             

 دانشجویان پس از ثبت نام در سامان بوستان جهت رزرو غذا می‌بایست به نکات زیر توجه نمایند:

ورود به سامانه: برای ورود به سامانه به آدس ikiu.ac.ir/fa مراجعه و از منوی سمت راست گزینه سامانه ها و سپس سامانه بوستان را انتخاب نمایید و یا از ابتدا و به صورت مستقیم به آدرس stu.ikiu.ac.ir/foodlog.aspx مراجعه فرمایید.

نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه ی عبور، کد ملی می باشد. در صورتی که کد ملی با عدد صفر شروع می شود آن را در ابتدای کلمه عبور وارد نکنید.

  1. اعتبار حساب خود را افزایش دهید: برای افزایش اعتبار خود می توانید گزینه ی “شارژ حساب من” را از آیتم های منو انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، صفحه ای برای شما باز می شود که به شما این امکان را می دهد تا با انجام پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را افزایش دهید.
  2. رزرو غذا برای هفته آینده انجام دهید: برای رزرو غذا باید از منوی سمت راست گزینه ی “رزرو غذا” را انتخاب نمایید. در این صفحه لیست غذاهای تعریف شده برای هفته ی آینده را مشاهده می کنید.

توجه: برای رزرو غذای هفته آتی می توانید از روز یکشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴:۰۰ تا روز چهارشنبه ساعت۱۴:۰۰ نسبت به رزرو وعده های غذایی دلخواه اقدام نمایید. در غیر این صورت سیستم به شما اجازه ی رزرو نمی دهد.

  1. برای روز جاری غذا خرید کنید: در صورت عدم رزرو غذا در وعده ی ناهار هر روز می توانید از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ نسبت به درخواست غذای روز فروش اقدام فرمایید. برای این امر شما باید از منوی سمت راست گزینه ی ” غذای روز فروش” را انتخاب کنید. بعد از انتخاب غذای مورد نظر و انتخاب سلف مجاز، روی دکمه ی “درخواست غذای روز فروش” کلیک کنید.

توجه: همراه داشتن کارت دانشجویی برای غذای روز فروش الزامی است در غیر این صورت برای رزرو غذای روز اقدام نکنید.

  1. از کد فراموشی برای دریافت غذای رزرو شده استفاد کنید: اگر شما برای دریافت غذا، کارت خود را به همراه نداشتید، می توانید از گزینه ی “کد فراموشی” از منوی سمت راست استفاده نمایید. در این صفحه روی دکمه ی “درخواست یادآوری کد” کلیک کنید تا یک کد شش رقمی به شما اعلام شود. با وارد کردن این کد در دستگاه، می توانید غذای خود را دریافت نمایید.  

   اداره امور تغذیه

  

  1. نحوه درخواست وام:

دانشجویانی که علاقمند به دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویی می‌باشند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با سرکار خانم رجبی کارشناس اداره رفاه و خدمات دانشجویی به شماره تلفن : ۰۲۸۳۳۹۰۱۷۵۸ تماس حاصل نمایند.

 

  اداره رفاه و خدمات دانشجویی

اطلاعیه تکمیل کارنامه سلامت روان دانشجویان

به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل می رساند طرح کارنامه سلامت روان در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود لذا ضروری است کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل حتما در بازه زمانی ۱۵ شهریور ماه و کلیه دانشجویان ورودی جدید از زمان ثبت نام می‌بایست نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان از طریق لینک

https://portal.saorg.ir/mentalhealth/  اقدام نمایند.

 

مرکز مشاوره

 

 

اطلاعیه تکمیل کارنامه سلامت جسم دانشجویان

به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید می رساند طرح کارنامه سلامت جسم در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود لذا ضروری است کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل حتما در بازه زمانی ۱۵ شهریور ماه و کلیه دانشجویان ورودی جدید از زمان ثبت نام می‌بایست نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم از طریق لینک

https://portal.saorg.ir/physicalhealth/  اقدام نمایند.

مرکز بهداشت و درمان

 

تربیت بدنی:

دانشجویان گرامی می‌بایست با مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی به آدرس :http://stu.ikiu.ac.ir  مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه پیشینه ورزشی تا ۰۱/۰۸/۱۴۰۰ اقدام نمایند.

 

اطلاعیه های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

 

« دانشجویان محترم ضمن تبریک به جهت پذیرش شما عزیزان در این دانشگاه که به نام حضرت امام خمینی(ره) نام گذاری شده و پیشاپیش آرزوی توفیق شما در طول دوران تحصیل در این دانشگاه، لطفاً لحظاتی کوتاه از وقت گران بهای خود را صرف تکمیل فرم «پایش یا توان سنجی فرهنگی» به شرح فرایند ذیل نمائید:

– دانشجو پس از وارد نمودن نام خود در سامانه بوستان https://boustan.ikiu.ac.ir، به صورت خودکار عضو سامانه نگارستان (سامانه فرهنگی) به نشانی www.negarestan.ikiu.ac.ir خواهد شد.

– با ورود به سامانه نگارستان، تکمیل فرم پایش فرهنگی در قسمت پروفایل.

در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام در فرایند ورود به سامانه و تکمیل فرم، کارشناس محترم فرهنگی، آقای سعادتی با شماره تلفن داخلی ۰۲۸۳۳۹۰۱۸۶۶ پاسخگو خواهند بود.»

 

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر:

 

  • دانشجویان پذیرفته شده دارای سهمیه با شرایط زیر در قسمت سهمیه ایثارگری، مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره ۳۳۹۰۱۴۷۷ -۰۲۸ تماس حاصل نمایید.
  • جانبازان ۲۵% و بالاتر و آزادگان
  • همسر و فرزند (شهید، آزاده، جانباز ۲۵% و بالاتر)
  • فرزند و همسر جانباز ۲۵ درصد
  • جانباز ، همسر و فرزند با هر درصد جانبازی
  • رزمنده ، همسر و فرزند رزمنده
  • خواهر یا برادر شهید

 

  • اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه به آدرس ساختمان شهید احمدی روشن، طبقه همکف و شماره تماس های زیر در طول سال تحصیلی آماده جوابگویی به شما عزیزان می باشد.
  • ۳۳۹۰۱۴۷۷-۰۲۸
  • ۳۳۹۰۱۴۲۵
  • ۳۳۹۰۱۴۷۲

 

نکته مهم: دانشجویان عزیز؛ در تمامی فرمهای ثبت نامی، شماره همراه خود را با دقت ثبت نمایید تا در طول سال تحصیلی بتوانید از خدمات و تسهیلات بهتری از قبیل کلاسهای تقویت بنیه علمی برخوردار شوید.

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    لطفاً معادله امنیتی را کامل کنید
    *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.