درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه اعلام زمان و نحوه ثبت نام با تاخیر از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 96 دانشگاه

15 Sep 2017

کد خبر : 1339831

تعداد بازدید : 174

 به اطلاع می رساند پذیرش در این دانشگاه طی دو  مرحله غیرحضوری(اینترنتی) و حضوری، صورت می پذیرد. لذا خواهشمند است تمامی پذیرفته شدگانی که موفق به ثبت نام در روزهای اصلی نگردیده اند، پس از انجام ثبت نام غیر حضوری، در روزهای سه شنبه 11/7/96 و چهارشنبه 12/7/96 نسبت به مراجعه حضوری به دانشگاه اقدام فرمایند. مدارک مورد نیاز جهت پذیرش غیرحضوری: برای شروع مرحله ثبت نام غیر حضوری ابتدا مدارک ذیل را آماده نموده تا پس از ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در مراحل مختلف از آن ها استفاده نمایید: 1-اسکن اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم 2- اسکن اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی (دانش آموزانی که به دلیل امتحانات شهریور ماه موفق به دریافت مدرک پیش‌دانشگاهی نشده‌اند موقتاً مدرک دیپلم را به جای پیش‌دانشگاهی اسکن نمایند) 3- اسکن ریز نمرات پیش دانشگاهی 4-اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم (پذیرفته شدگان نظام قدیم به جای مدرک پیش دانشگاهی مدرک دیپلم را اسکن نمایند) 5-اسکن تمام صفحات شناسنامه / پاسپورت (صفحه اول و دوم و سوم) (کپی پاسپورت برای دانشجویان غیرایرانی است.) 6-اسکن عکس 7-اسکن کارت ملی (پشت و روی کارت در قالب دو فایل) 8-اسکن کپی کارت پایان خدمت یا معافیت لازم به ذکر است پس از ثبت نام غیر حضوری نسبت به پرینت فرم های مخصوص ( فرم 1 ، ۴، 5 و فرم تعهد نامه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فرم آموزش رایگان) و گواهی پذیرش غیر حضوری اقدام فرمایید. از راهنماهای زیر جهت انجام ثبت‌نام غیرحضوری استفاده نمایید: دانشجویان گرامی جهت ورودبه سیستم پذیرش غیر حضوری لازم است از مرورگر Internet Explorer نسخه 6 یا بالاتر استفاده شود." راهنمای ورود به سیستم گلستان برای پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود راهنمای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) (کلیک کنید) برای ورود به سیستم ثبت نام کلیک کنید. مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری: خواهشمند است پس از ثبت نام غیر حضوری و دریافت گواهی پذیرش غیر حضوری و پرینت فرم های ثبت نام ، با دردست داشتن مدارک ذیل جهت ارایه مدارک طبق جدول زمانبندی فوق به دانشگاه مراجعه فرمایید. در صورتی که ثبت نام غیر حضوری انجام نشده باشد ثبت‌نام حضوری امکان پذیر نخواهد بود لذا دسترسی به سیستم گلستان جهت ثبت نام غیر حضوری تا آخرین روز ثبت نام میسر می‌باشد .
  • گواهی پذیرش غیرحضوری
  • اصل شناسنامه به همراه دو سری کپی
  • اصل کارت ملی به همراه دو سری کپی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)
  • تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و پرینت آن و تحویل به واحد مشمولین دانشگاه در زمان ثبت نام حضوری (درخصوص آقایان)
  • ارائه نامۀ ترخیص ازخدمت جهت مشمولین درحال خدمت سربازی / قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده مشمول پسر سال تحصیلی جدید
  • ارائه نامه انصراف از تحصیل به دانشگاه جهت دانشجویان انصرافی از دانشگاه‌های دیگر
  • عکس ۴×۳ جدید و پشت نویسی شده (8 قطعه)
  • اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم- به همراه دو سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی (نظام جدید) به همراه دو سری کپی
  • ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم به همراه دو سری کپی
  • اصل ریز نمرات دو سال ما قبل دیپلم به همراه دو سری کپی
  • فرم تعهد نامه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم شماره ۱ (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم ۴ یا فرم ۵ یا فرم دبیری (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم آموزش رایگان (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • دفترچه بیمه درمانی
اطلاعات تماس: پذیرفته شدگان محترم می توانند در خصوص مشکلات ثبت نام اینترنتی (صرفاً برای اشکال بارگذاری مدارک در سیستم جامع گلستان) با اداره ثبت نام و پذیرش دانشگاه تماس حاصل نمایند. 33901700 – 028 : اداره پذیرش و ثبت نام 33901714 – 028 و 33901706-028 :اداره خدمات ماشینی و آمار اطلاعیه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در سامانه بوستان
  1. کلیه دانشجویان ورودی لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) به آدرس زیر : http://stu.ikiu.ac.irنسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمایند، لازم به ذکر است درخواست کلیه خدمات در حوزه معاونت دانشجویی اعم از (خوابگاه، تغذیه و وام) از طریق سامانه فوق صورت می‌پذیرد.
  2. کلیه دانشجویان جدیدالورود لازم است در هنگام ثبت نام جهت انجام طرح پایش سلامت روان به آدرس زیر https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ مراجعه نموده و نسبت به تکمیل پرسشنامه‌های مورد نظر اقدام نمایند.
  3. کلیه دانشجویان ورودی لازم است در طی مراحل ثبت نام در دانشگاه، با مراجعه به آدرس زیر : https://portal.saorg.ir/physicalhealth/ نسبت به تکمیل پرسشنامه‌های کارنامه سلامت جسم خود اقدام نمایند،.
   
أضف تعليقات