درج شده توسط: روابط عمومی

نشست مشاورین خوابگاه های دانشجویی با رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین 

08 Oct 2024

کد خبر : 10553275

تعداد بازدید : 281

نشست هم اندیشی مشاورین خوابگاه های دانشجویی با رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین، برگزار شد.

در این نشست که عصر روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی ریاست نهاد مقام معظم رهبری ضمن خیر مقدم به مشاورین محترم، امر خطیر آگاهی بخشی و رفع دغدغه های فکری و روانی دانشجویان در کنار آموزش سبک زندگی دانشجویی را از وظایف اصلی مشاورین محترم برشمردند و استمرار و جدیت در ارتباط گیری با دانشجویان و حضور در اتاق های  دانشجویی را از مهم ترین فعالیت این حوزه بیان کردند. ایشان همچنین با ذکر برخی از معضلات خوابگاه های دانشجویی داشتن برنامه هدفمند و هماهنگ مشاوران را برای کاهش آسیب ها و خطرات پیش روی دانشجویان بسیار حائز اهمیت دانستند و بر آن تاکید نمودند.

در ادامه مشاورین محترم با ذکر دغدغه ها و معضلاتی که در خوابگاه های دانشجویی پیش روی خود دارند برنامه ریزی های خود در خوابگاه ها را در جلسه ارائه و به بازگویی بازخوردهای آن پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر شد اساتید و مشاورین جهت حضور و ارتباط گیری در طبقات خوابگاه ها به طور مجزا با مشخص بودن رابطین دانشجو در کنار تشکیل گروه های مجازی با حضور اساتید و استعداد یابی دانشجویان برای به کارگیری در امور علاقه مند خود در کنار برگزاری محافل و جلسات مشاوره به طور مستمر فعالیت نمایند.

أضف تعليقات