درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه اعلام زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی سال 96 دانشگاه

06 Feb 2018

کد خبر : 1342658

تعداد بازدید : 168

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان رشته نیمه متمرکز علوم ورزشی سال 1396 در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ،زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان به شرح اطلاعیه زیر می باشد. به اطلاع می رساند پذیرش در این دانشگاه طی دو  مرحله غیرحضوری(اینترنتی) و حضوری، طبق زمانبندی ذیل می باشد لذا خواهشمند است پس از انجام ثبت نام غیر حضوری نسبت به مراجعه حضوری به دانشگاه اقدام فرمایید. الف – زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی): 18 بهمن تا 23 بهمن. پذیرفته شدگانی که دارای قبولی در دانشگاههای دیگر بوده و در نیمسال اول 97-96 در آن دانشگاه مشغول به تحصیل بوده اند، جهت دریافت نامه تسویه حساب با دانشگاه مبدا به این دانشگاه مراجعه نموده و جهت ثبت نام غیر حضوری از تصویر مدارک تحصیلی ذیل استفاده نمایند. مدارک مورد نیاز جهت پذیرش غیرحضوری: برای شروع مرحله ثبت نام غیر حضوری ابتدا مدارک ذیل را آماده نموده تا پس از ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در مراحل مختلف از آن ها استفاده نمایید: 1-اسکن اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم 2- اسکن اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی 3-اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم (پذیرفته شدگان نظام قدیم به جای مدرک پیش دانشگاهی مدرک دیپلم را اسکن نمایند) 4-اسکن تمام صفحات شناسنامه / پاسپورت (صفحه اول و دوم و سوم) (کپی پاسپورت برای دانشجویان غیرایرانی است.) 6-اسکن عکس 7-اسکن کارت ملی (پشت و روی کارت در قالب دو فایل) 9- اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی لازم به ذکر است پس از ثبت نام غیر حضوری نسبت به پرینت فرم های مخصوص ( فرم 1 ، ۴، 5 و فرم تعهد نامه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فرم آموزش رایگان) و گواهی پذیرش غیر حضوری اقدام فرمایید. از راهنماهای زیر جهت انجام ثبت‌نام غیرحضوری استفاده نمایید: راهنمای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) (کلیک کنید) برای ورود به سیستم ثبت نام کلیک کنید. زمان ثبت نام حضوری 21 و 23 بهمن ماه می باشد ، لازم به ذکر است قبل از مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایید. مکان ثبت نام: دانشکده آینده پژوهی طبقه همکف اداره ثبت نام و پذیرش مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری: خواهشمند است پس از ثبت نام غیر حضوری و دریافت گواهی پذیرش غیر حضوری و پرینت فرم های ثبت نام ، با دردست داشتن مدارک ذیل جهت ارایه مدارک طبق جدول زمانبندی فوق به دانشگاه مراجعه فرمایید. در صورتی که ثبت نام غیر حضوری انجام نشده باشد ثبت‌نام حضوری امکان پذیر نخواهد بود لذا دسترسی به سیستم جهت ثبت نام غیر حضوری تا آخرین روز ثبت نام میسر می‌باشد .
  • گواهی پذیرش غیرحضوری
  • اصل شناسنامه به همراه دو سری کپی
  • اصل کارت ملی به همراه دو سری کپی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)
  •  تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و پرینت آن و تحویل به واحد مشمولین دانشگاه در زمان ثبت نام حضوری (درخصوص آقایان)
  • ارائه نامۀ ترخیص ازخدمت جهت مشمولین درحال خدمت سربازی / قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده مشمول پسر سال تحصیلی جدید
  • ارائه نامه انصراف از تحصیل به دانشگاه جهت دانشجویان انصرافی از دانشگاه‌های دیگر
  • عکس ۴×۳ جدید و پشت نویسی شده (8 قطعه)
  • اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم- به همراه دو سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی (نظام جدید) به همراه دو سری کپی (پذیرفته شدگان نظام قدیم به جای مدرک پیش دانشگاهی گواهی دیپلم را به همراه دو سری کپی به همراه داشته باشند)
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم به همراه دو سری کپی
  • اصل ریز نمرات دو سال ما قبل دیپلم به همراه دو سری کپی
  • فرم تعهد نامه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم شماره ۱ (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم ۴ یا فرم ۵ یا فرم دبیری (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم آموزش رایگان (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • رسید تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی
  • اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی
اطلاعات تماس: پذیرفته شدگان محترم می توانند در خصوص مشکلات ثبت نام اینترنتی (صرفاً برای اشکال بارگذاری مدارک در سیستم جامع گلستان) با اداره ثبت نام و پذیرش دانشگاه تماس حاصل نمایند. 33901700 – 028 :اداره پذیرش و ثبت نام 33901714 – 028 و 33901706-028 :اداره خدمات ماشینی و آمار اطلاعیه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در سامانه بوستان کلیه دانشجویان ورودی لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) به آدرس زیر :  http://stu.ikiu.ac.irنسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمایند، لازم به ذکر است درخواست کلیه خدمات در حوزه معاونت دانشجویی اعم از (خوابگاه، تغذیه و وام) از طریق سامانه فوق صورت می‌پذیرد.
0 Comments