درج شده توسط: روابط عمومی

اولین نشست هماهنگی برگزاری رویداد بزرگ روز باز (آزاد) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد

18 May 2024

کد خبر : 5855322

تعداد بازدید : 153

 اولین نشست هماهنگی برگزاری رویداد بزرگ روز باز (آزاد) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) Open Day University در سالن کنفرانس شماره 750 دانشکده ادبیات و علوم انسانی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه با حضور مدعوین برگزار شد.

به همت گروه آموزش های آزاد و مجازی و با همکاری بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سایر سازمان های مرتبط، اولین جلسه هماهنگی برگزاری رویداد بزرگ روز باز (آزاد) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) Open Day University در سالن کنفرانس شماره 750 دانشکده ادبیات و علوم انسانی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه با حضور مدعوین برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر مسعود سلطانی رئیس گروه آموزش های آزاد و مجازی نسبت به معرفی طرح و اهداف این رویداد توضیحاتی ارائه داشت.

در ادامه مهندس مظاهری کارشناس مسئول گروه آموزش های آزاد و مجازی و همچنین مهندس فتحی کارشناس گروه به ارائه پروپوزال طرح مذکور پرداختند.

در ادامه نمایندگان معرفی شده از معاونت ها و ادارات داخلی دانشگاه و همچنین  خانم یعقوبی رئیس اداره خدمات ماشینی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نقطه نظرات و پیشنهادهایی ارائه داشت که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در نظر دارد، تا قبل از انتخاب رشته تحصیلی توسط دانش آموزان مقطع دوازدهم و مقارن با روزهای اعلام نتایج آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، برای آشنایی هرچه بیشتر داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته‌ها و دانشکده‌های این دانشگاه، از آنان برای بازدید از فضاها و امکانات این دانشکده‌ها دعوت به عمل آورد.

از جمله برنامه های روزهای آشنایی با دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) سوابق و امکانات آن آشنایی با رشته‌ها، ویژگی ها و آینده شغلی آنها گردش در دانشگاه و آشنایی با فضاها، امکانات بازدید از دانشکده‌ها، آزمایشگاه ها، کتابخانه مرکزی و مشاهده فضاها، تجهیزات و امکانات آموزشی و رفاهی هر دانشکده، صَرف نهار در سالن غذاخوری دانشجویی به همراه والدین، گفتگو با اعضای هیأت علمی و دانشجویان،  آشنایی با گروه های علمی هر دانشکده.

مقرر است رویداد #روز_باز_دانشگاه با هدف هدایت و مشاوره تحصیلی دانش آموزان در دو مرحله (تیرماه و مهرماه) بعد از مرحله دوم کنکور سراسری و همچنین در زمان انتخاب رشته در مقطع دبیرستان برای پایه نهم طی دو روز در دانشگاه برگزار شود.

افزودن نظرات