به اطلاع دانشجویان می رساند با توجه به شروع زمان ثبت درخواست میهمان و انتقال دانشجویان (اول تا پایان اردیبهشت ماه 97)، کلیه دانشجویان میهمان در این دانشگاه و دانشجویان متقاضی میهمانی از این دانشگاه جهت ارایه درخواست (میهمانی جدید، تمدید، میهمان دایم، انتقال) میبایست ابتدا در سامانه سازمان امور دانشجویان به آدرس (https://portal.saorg.ir) ثبت نام نموده و پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت تقاضای میهمانی خود در سامانه میهمانی و انتقال در قسمت اداره کل دانشجویان داخل در سایت مذکور اقدام نمایند.
لازم به ذکر است دانشجویان این دانشگاه قبل از ثبت نام در سامانه میهمانی وزارت علوم، میبایست واحدهای درخواستی را با هماهنگی گروههای آموزشی در سیستم گلستان انتخاب نموده و پس از تایید مدیر محترم گروه مربوطه، نسبت به ثبت واحدهای تایید شده در سامانه وزارت علوم اقدام نمایند.
دانشجویانی که از این دانشگاه به دانشگاههای دیگر میهمان گرفتهاند جهت تمدید میهمانی میبایست نمرات نیمسال اول 97-96 و ماقبل آن را به دانشگاه ارایه نمایند و در غیر اینصورت با درخواست آنان موافقت نخواهد شد. ضمنا فقط تقاضاهایی که در سامانه وزارت علوم ثبت گردیده باشد قابل بررسی بوده و به تقاضاهای خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- اطلاعیه میهمان و انتقال وزارت علوم