درج شده توسط: روابط عمومی

ثبت نام در سامانه احراز هویت یکپارچه دانشگاه

01 Jun 2024

کد خبر : 6149645

تعداد بازدید : 4311

به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به راه اندازی سامانه احراز هویت یکپارچه و سامانه پست الکترونیک دانشگاه، لازم است کلیه کاربران دانشگاه (اساتید ارجمند، کارکنان محترم و دانشجویان عزیز) در سامانه احراز هویت یکپارچه دانشگاه، ثبت نام نمایند.

به اطلاع می‌رساند، با توجه به راه اندازی سامانه احراز هویت یکپارچه و سامانه پست الکترونیک دانشگاه، لازم است کلیه کاربران دانشگاه (اساتید ارجمند، کارکنان محترم و دانشجویان عزیز) در سامانه احراز هویت یکپارچه دانشگاه، به آدرس

https://register.ikiu.ac.ir

ثبت نام نمایند که نام کاربری و رمز عبور تعیین شده معیار ورود به سامانه پست الکترونیک جدید و همچنین در آینده نزدیک، ورود به سامانه‌های دانشگاه خواهد بود.  لذا خواهشمند است با استفاده از راهنمای پیوست حداکثر تا تاریخ 31 خرداد 1403، نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

پیوست:

راهنمای اساتید                                    راهنمای کارکنان                                 راهنمای دانشجویان

 نکات زیر را در خصوص ثبت نام، به استحضار می‌رساند:

1-  اطلاعات وارد شده مطابق اطلاعات شناسنامه‌ای شما باشد.

2- شماره همراه وارد شده در مراحل ثبت نام (که برای احراز هویت، بازیابی پسورد و ... )، می‌بایست به نام فرد ثبت نام کننده باشد.

3- پس از اینکه ثبت نام شما موفقیت آمیز بود از طریق منوی پروفایل کاربری با نام کاربری موقت (کدملی) و پسورد تعیین شده در مراحل ثبت نام، وارد شده و درخواست اکانت دائم را انتخاب نمایید. دقت نمایید در این قسمت در صورت داشتن ایمیل دانشگاهی می‌بایست به منظور انتقال صندوق پست الکترونیک از سامانه قدیم به جدید، ایمیل اصلی دانشگاهی و پسورد آن را به دقت وارد نمایید و از تغییر پسورد ایمیل قبلی تا زمان انتقال کامل آن به  سامانه ایمیل جدید خودداری فرمایید.

4- در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام می‌توانید با شماره داخلی 02833901414 تماس حاصل فرمایید.                                                                                  

مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی دانشگاه

افزودن نظرات