درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری 97

12 Sep 2018

کد خبر : 1345897

تعداد بازدید : 170

اطلاعیه اعلام زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 97 دانشگاه ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1397 در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ،زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان به شرح اطلاعیه زیر می باشد. بدینوسیله به اطلاع می رساند، پذیرش در این دانشگاه طی دو  مرحله غیرحضوری(اینترنتی) و حضوری، طبق زمانبندی ذیل انجام می گردد، لذا خواهشمند است پس از انجام ثبت نام غیر حضوری نسبت به مراجعه حضوری به دانشگاه اقدام فرمایید. الف – زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) برای تمامی رشته‌ها:   24 شهریور الی 31 شهریورماه مدارک مورد نیاز جهت پذیرش غیرحضوری: برای شروع مرحله ثبت نام غیر حضوری ابتدا مدارک ذیل را آماده نموده تا پس از ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در مراحل مختلف از آن ها استفاده نمایید: 1- اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم (پذیرفته شدگان نظام قدیم به جای مدرک پیش دانشگاهی مدرک دیپلم را اسکن نمایند) 2-اسکن اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم 3- اسکن اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی (دانش آموزانی که به دلیل امتحانات شهریور ماه موفق به دریافت مدرک پیش‌دانشگاهی نشده‌اند موقتاً مدرک دیپلم را به جای پیش‌دانشگاهی اسکن نمایند) 4- اسکن ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی 5-اسکن تمام صفحات شناسنامه / پاسپورت (صفحه اول و دوم و سوم) (کپی پاسپورت برای دانشجویان غیرایرانی است.) 6-اسکن عکس 7-اسکن کارت ملی (پشت و روی کارت در قالب دو فایل) 8-اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت لازم به ذکر است پس از اتمام ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان، نسبت به پرینت فرم های مخصوص ( فرم 1 ، ۴، 5 و فرم تعهد نامه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فرم آموزش رایگان) و گواهی پذیرش غیر حضوری اقدام فرمایید. از راهنماهای زیر جهت انجام ثبت‌نام غیرحضوری استفاده نمایید:
  • برای استفاده از سامانه گلستان از مرورگر Internet Explorer  استفاده نمایید و سیستم عامل های قدیمی از جمله ویندور xp قادر به اتصال به سامانه گلستان نمی باشد.
راهنمای ورود به سیستم گلستان برای پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود راهنمای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) (کلیک کنید) برای ورود به سیستم ثبت نام کلیک کنید. نکته مهم: لطفا در مراحل ثبت نام، نسبت به ثبت دقیق محل صدور شناسنامه مندرج در صفحه دوم شناسنامه اقدام نمایید. ب – زمان ثبت نام حضوری به تفکیک دانشکده و رشته براساس جدول زیر:   31شهریور الی 4 مهرماه
ردیف رشته تاریخ ثبت نام
1 دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی(، علوم و مهندسی آب، فضای سبز، علوم و مهندسی باغبانی) دانشکده علوم انسانی( تاریخ، فلسفه، زبان عربی، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی)     شنبه 97/6/31
2 دانشکده علوم پایه (شیمی، فیزیک، زمین شناسی، ریاضیات و کاربردها، آمار ( و دانشکده معماری و شهرسازی (معماری، شهرسازی، مرمت)     دوشنبه 97/7/2
3 دانشکده فنی و مهندسی (برق، مواد، معدن، عمران، مکانیک، کامپیوتر)     سه شنبه 97/7/3
4 دانشکده علوم اجتماعی (حقوق، علوم سیاسی، روان شناسی، مدیریت صنعتی، حسابداری، جامعه شناسی) و دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی (الهیات-تاریخ تمدن، فقه و حقوق، فلسفه و حکمت، علوم قرآن و حدیث)     چهار شنبه 97/7/4
 
  • خواهشمند است پس از ثبت نام غیر حضوری و دریافت گواهی پذیرش غیر حضوری و پرینت فرم های ثبت نام ، با دردست داشتن مدارک ذیل جهت ارایه مدارک طبق جدول زمانبندی فوق به دانشگاه مراجعه فرمایید. در صورتی که ثبت نام غیر حضوری انجام نشده باشد ثبت‌نام حضوری امکان پذیر نخواهد بود لذا دسترسی به سیستم جهت ثبت نام غیر حضوری تا آخرین روز ثبت نام میسر می‌باشد .
مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری:
  • گواهی پذیرش غیرحضوری در سامانه ثبت نام
  • اصل شناسنامه به همراه سه سری کپی
  • اصل کارت ملی به همراه سه سری کپی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)
  •  تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و پرینت آن و تحویل به واحد مشمولین دانشگاه در زمان ثبت نام حضوری (درخصوص آقایان)
  • ارائه نامۀ ترخیص ازخدمت جهت مشمولین درحال خدمت سربازی / قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده مشمول پسر سال تحصیلی جدید
  • ارائه نامه انصراف از تحصیل به دانشگاه جهت دانشجویان انصرافی از دانشگاه‌های دیگر
  • عکس ۴×۳ جدید و پشت نویسی شده (8 قطعه)
  • اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم- به همراه سه سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی (نظام جدید) به همراه سه سری کپی (پذیرفته شدگان نظام قدیم به جای مدرک پیش دانشگاهی گواهی دیپلم را به همراه سه سری کپی به همراه داشته باشند)
  • اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی به همراه سه سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم به همراه سه سری کپی
  • اصل ریز نمرات دو سال ما قبل دیپلم به همراه سه سری کپی
  • فرم تعهد نامه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم شماره ۱ (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم ۴ یا فرم ۵ یا فرم دبیری (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم آموزش رایگان (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • دفترچه بیمه درمانی
اطلاعات تماس: پذیرفته شدگان محترم می توانند در خصوص مشکلات ثبت نام اینترنتی (صرفاً برای اشکال بارگذاری مدارک در سیستم جامع گلستان) با اداره ثبت نام و پذیرش دانشگاه تماس حاصل نمایند. 33901700 – 028 - 33901714 – 028:اداره پذیرش و ثبت نام 33901706-028 :اداره خدمات ماشینی و آمار
  • کلیه دانشجویان ورودی لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) به آدرس : http://stu.ikiu.ac.ir نسبت به ثبت درخواست خوابگاه خود اقدام نمایند، لازم به ذکر است درخواست کلیه خدمات در حوزه معاونت دانشجویی اعم از (خوابگاه، تغذیه و وام) از طریق سامانه فوق صورت می‌پذیرد.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی ار تاریخ 97/6/31 لغایت 97/7/5 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی بوستان نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست خوابگاه خود اقدام نمایند. و همچنین دانشجویان لازم است مدارک و مستندات خود را در هنگام ثبت نام حضوری به کارشناس اداره خوابگاه‌ها تحویل نمایند
  • دانشجویان گرامی پس از گذراندن مراحل ثبت نام حضوری، جهت انجام طرح پایش سلامت جسم از روز یک شنبه مورخ 97/7/1 الی چهار شنبه 97/7/25 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس https://portal.saorg.ir/physicalhealth/  نسبت به تکمیل  و پر نمودن فرم کارنامه سلامت جسم خود اقدام نموده و پس از دریافت کد پیگیری، آن را به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، واقع در مجتمع خوابگاه‌های دانشجویی تحویل نمایند.
  • دانشجویان گرامی پس از گذراندن مراحل ثبت نام حضوری، جهت انجام طرح پایش سلامت روان از روز یک شنبه مورخ 97/7/1 الی چهار شنبه 97/7/25 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth/  نسبت به تکمیل  و پر نمودن فرم کارنامه سلامت روان خود اقدام نموده و پس از دریافت کد پیگیری، آن را به مرکز مشاوره دانشجویی، واقع در طبقه دوم ساختمان آینده پژوهی تحویل نمایند.
  • لازم به ذکر است براساس بخشنامه وزارت علوم، تکمیل و پر نمودن کارنامه‌های سلامت روان و جسم الزامی بوده و در صورت عدم مراجعه به سایت و پر نکردن فرم ها، از تاریخ 97/7/26 کارت تغذیه دانشجو غیر فعال می‌گردد.
  ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در سامانه نگارستان جهت امور فرهنگی لطفا جهت ثبت نام در سامانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به آدرس ذیل مراجعه نمایید www.negarestan.ikiu.ac.ir    
افزودن نظرات