درج شده توسط: روابط عمومی

بر اساس عملکرد استنادی در بازه زمانی ۱۹۹۶-۲۰۲3؛

اعضای هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان

22 Sep 2024

کد خبر : 9704406

تعداد بازدید : 388

بنا بر اعلام مدیریت امور پژوهشی دانشگاه و بر اساس گزارش عملکرد استنادی در بازه زمانی ۱۹۹۶-۲۰۲3 که فهرستی از پژوهشگران پراستناد برتر جهان در یک پایگاه اطلاعاتی ارائه شده، 9 تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) نیز در این فهرست قرار گرفتند.

در این گزارش که بر پایه آخرین یافته‌های پروژه مشترک الزویر و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد معروف به «فهرست دانشگاه استنفورد» منتشر شده است فهرستی از پژوهشگران پراستناد برتر جهان در یک پایگاه اطلاعاتی ارائه شده که نام 9 تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) نیز در این فهرست قرار دارد

 اعضای هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امامخمینی(ره) دکتر سعید عباس‌بندی در حوزه موضوعی آمار و ریاضیات، دکتر فرزاد ابراهیمی در حوزه موضوعی مهندسی، دکتر الیاس شیوانیان در حوزه موضوعی آمار و ریاضیات، دکتر مرتضی سلیمانی اقدم در حوزه موضوعی کشاورزی، شیلات و جنگلداری، دکتر مجید قدیری در حوزه موضوعی مهندسی، دکتر نوشین بیگدلی در حوزه موضوعی فناوری اطلاعات و ارتباطات، دکتر پرویز اسدی در حوزه موضوعی مهندسی، دکتر عباسعلی جنتی‌زاده در حوزه موضوعی کشاورزی، شیلات و جنگلداری و دکتر عبدالرحمن رازانی در حوزه موضوعی آمار و ریاضیات در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان قرار گرفته اند.

لازم به یادآوری است که این پایگاه در هر نسخه، دو فهرست از پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان را منتشر می‌نماید. تفاوت این دو فهرست در بازه زمانی استنادهای تحلیل شده است: در یکی از فهرست های اعلام‌شده، بازه زمانی استنادهای دریافتی یک‌ساله است و در فهرست دیگر، بازه زمانی استنادهای دریافتی از سال ۱۹۹۶ به بعد در نظر گرفته می‌شود.

فهرست استنادهای دریافتی یک‌سال پایانی (2022-2023): 1. فرزاد ابراهیمی 2. سعید عباس بندی 3. مرتضی سلیمانی اقدم 4. مجید قدیری 5. پرویز اسدی 6. عباسعلی جنتی زاده 7. عبدالرحمن رازانی .

فهرست استنادهای دریافتی از سال ۱۹۹۶ تا سال 2023 (طول خدمت): 1. سعید عباس بندی 2. فرزاد ابراهیمی 3. الیاس شیوانیان 4. مرتضی سلیمانی اقدم 5. مجید قدیری 6. نوشین بیگدلی.

افزودن نظرات