درج شده توسط: روابط عمومی

افتتاح ۴ طرح عمرانی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)/ توسعه فضای فیزیکی و عمرانی دانشگاه یکی از اولویت‌های مهم ما به شمار می‌رود

16 Jan 2024

کد خبر : 3407003

تعداد بازدید : 1062

با حضور معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دنشگاه ۴ طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دنشگاه روز  سه‌شنبه 24 دی‌ماه ۴ طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح فاز 2 دانشکده فنی و مهندسی(ساختمان غفوری فرد) با زیربنای 5000 مترمربع  و با اعتبار 620 میلیارد ریال و پروژه‌ مجتمع آزمایشگاهی دانشکده علوم‌پایه با زیربنای 1300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از پروژه‌های آموزشی بود که امروز به بهره برداری رسید.

همچنین زمین چمن مصنوعی خوابگاه خواهران دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) نیز به با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال و با زیربنای 1052 مترمربع بهره برداری رسید.

افتتاح  تالار مشاهیر و افتخارات با زیربنای 400 مترمربع و اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که در دانشگاه افتتاح شد.

 

دکتر علی خطیبی معاون اداری و مالی وزارت علوم در مراسم افتتاحیه فاز 2 توسعه دانشکده فنی مهندسی دانشگاه اظهار کرد: امیدواریم این دانشکده اثرات خوبی در رشد علمی داشته باشد چنانچه فعالیت افراد دانشی برای ما اسباب افتخار بوده و این فعالیت نه تنها برای موافقان قابل انکار نیست بلکه مخالفان نیز درخصوص جایگاه برتر علمی ما اذعان دارند.

این مسئول تاکید کرد: رشد علمی مرهون زحمات همه شما بزرگواران است و امیدواریم با توسعه عمرانی شاهد رشد و تعالی کشور در حوزه علمی باشیم و شما بتوانید بدون هیچ چالش و استرسی به فعالیت علمی خود ادامه دهید.

وی  گفت: امروزه قدرت تنها در المان نظامی تعریف نمی‌شود و رشد و اعتبار علمی به یکی از المان‌های قدرت تبدیل شده است و ما از این منظر در جایگاه علمی خوبی در سطح منطقه و دنیا قرار گرفته‌ایم که این جایگاه مرهون تلاش شما عزیزان است.

 

همچنین دکتر سید علی قاسم زاده اظهار کرد: دانشگاه آبروی نظام است و ما به عنوان کسانی که سربازان این نظام هستیم امیدواریم با تلاش همگانی بتوانیم دانشگاه را در شان نام دانشگاه ارتقا دهیم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: توسعه فضای فیزیکی و عمرانی دانشگاه یکی از اولویت‌های مهم ما به شمار می‌رود که این امر مورد تاکید دولت و دانشگاه نیز قرار دارد و وزارت علوم، سازمان برنامه و بودجه و شخص ریاست جمهوری که رئیس هیئت امنا دانشگاه هستند نگاه ویژه‌ای به این دانشگاه دارند.

وی عنوان کرد: حدود 30میلیارد تومان از بودجه پروژه امروز از سفر ریاست جمهوری تامین شده است و سایر مبلغ ان نیز از بودجه سنواتی سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود و این طرح ملی با اعتبار 62 میلیارد تومانی به بهربرداری و ما امیدواریم بتوانیم تجهیزات دانشکده را نیز تامین کنیم.

نماینده وزارت عتف در استان مطرح کرد: این ساختمان به یاد استاد مرحوم حسن غفوری فرد رئیس اسبق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نام گرفته است و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت روز افزون و تعالی دانشگاه باشیم.

 

گفتنی است دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تالار قزوین‌شناسی کتابخانه مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و پرژه های عمرانی دانشگاه بازدید کرد.

افزودن نظرات