درج شده توسط: روابط عمومی

انتصاب سرپرست مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی دانشگاه

29 Jan 2024

کد خبر : 3655759

تعداد بازدید : 478

طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دکتر سجاد محمودرباطی، به عنوان  سرپرست مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی دانشگاه منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دکتر سجاد محمودرباطی به عنوان  سرپرست مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

با احترام، نظر به مراتب تدیّن، تعهد، کاردانی و تجارب اجرایی ارزندة جناب‌عالی و به منظور تحقق هر چه بیشتر اهداف متعالی دانشگاه و در اجرای مادة (17) آیین نامة جامع «مدیریت دانشگاه­ ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» به موجب این حکم، به سمت «سرپرست مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی» دانشگاه منصوب می­ شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، با بهره ­مندی از تجارب انباشته آن حوزه و استفاده از ظرفیت شورای فناوری اطلاعات دانشگاه، ضمن بازخوانی وظایف و ساختار جدید آن مدیریت، در بهره وری، تحول و ارتقای کیفیت خدمات سخت افزاری و بروزرسانی نرم افزارها و ارائة خدمات بهتر و مطلوب­ تر به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه در جهت پیشبرد توسعه و ارتقای جایگاه علمی دانشگاه، موفّق و مؤید باشید.

 

افزودن نظرات