درج شده توسط: روابط عمومی

اولین نشست گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه و نمایندگان حوزه آموزش و سرمایه انسانی شهرداری قزوین برگزار شد

05 Oct 2024

کد خبر : 10510897

تعداد بازدید : 347

اولین جلسه گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) با نمایندگان حوزه آموزش و سرمایه انسانی شهرداری قزوین در دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست که 10 مهرماه با حضور دکتر سعیدی (مدیر سرمایه انسانی) و دکتر غفوری (رئیس اداره ارزشیابی و توانمندسازی) شهرداری قزوین برگزار شد در ابتدا دکتر مسعود سلطانی رئیس گروه آموزش‌های آزاد و مجازی، ضمن خوش آمدگویی  در راستای مأموریت‌های محول شده از سوی ریاست دانشگاه و همچنین برنامه‌های آینده گروه توضیحاتی را ارائه داشت.

در ادامه رئیس گروه آموزش‌های آزاد و مجازی به امکانات ظرفیت پروژه آراسموس در دانشگاه، اشاره کرد  که مورد استقبال مدیر سرمایه انسانی شهرداری قرار گرفت.

همچنین با توجه به مذاکرات انجام شده و توافقات صورت گرفته مقرر شد تفاهم نامه و قراردادهای لازم برای بررسی و برگزاری کلاس‌های آموزشی مورد نظر برای گروه تنظیم و ارسال گردد، تا در قالب های درست و مشخص، آموزش‌های مورد نیاز آن حوزه صورت پذیرد.

این نشست با هدف برگزاری کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان شهرداری و استفاده از امکانات و فضاهای دانشگاه از طریق هماهنگی‌های گروه آموزش‌های آزاد و مجازی، برگزار شد.

افزودن نظرات