درج شده توسط: روابط عمومی

برای نخستین بار از استادان نمونه بین‌الملل دانشگاه تجلیل شد

06 May 2024

کد خبر : 5547084

تعداد بازدید : 972

در مراسم گرامیداشت روز معلم که صبح روز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه برگزار گردید، برای نخستین بار از  استادان نمونه بین الملل دانشگاه تجلیل شد.

دکتر عبدالرحمن رازانی، عضو هیات علمی گروه ریاضی در مراسم روز بزرگداشت مقام معلم و استاد به عنوان یکی از استادان  برگزیده و نمونه در فعالیت های علمی بین المللی ضمن تبریک مقام معلم  از زحمات ریاست دانشگاه، هیأت رئیسه و معاونان آموزشی و بین المللی تقدیر و تشکر کرد و در خصوص لزوم تقویت فعالیت های بین المللی دانشگاه گفت: برای رسیدن به استانداردهای بین المللی در حوزه آموزش عالی و تقویت رتبه بندی دانشگاه لازم است سرعت فعالیت های آموزشی، پژوهشی و بین المللی دانشگاه افزایش یابد.

گفتنی است معاونت امور بین‌الملل دانشگاه برای اولین بار در سال 1402به منظور تقویت فعالیت‌های علمی بین‌المللی استادان؛ طرح انتخاب استاد نمونه بین‌الملل را طبق شیوه‌نامه اجرایی امتیازدهی فعالیت‌های بین‌المللی اعضای هیأت علمی برای سال 1402 اجرا کرد.

بر اساس این شیوه نامه علاوه بر دکتر عبدالرحمن رازانی، دکتر فرزاد ابراهیمی از گروه مکانیک، دکتر رحمان بیکس از گروه شیمی و دکتر علی رجب پور از گروه مکانیک به عنوان استادان نمونه بین الملل برگزیده و معرفی شدند و در مراسم روز معلم از آنان تقدیر شد.

افزودن نظرات