درج شده توسط: روابط عمومی

بررسی عملکرد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در نشست هیات رئیسه دانشگاه

31 Jan 2024

کد خبر : 3667069

تعداد بازدید : 446

در سی و چهارمین نشست هیأت رئیسه دانشگاه که عصر روز دوشنبه 9 بهمن‌ماه برگزار شد، عملکرد یکساله دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی بررسی شد.

در این نشست که با حضور دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه برگزار شد، دکتر بیژن نظری رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای یکساله، مهمترین دغدغه‌ها و نیازهای دانشکده را مطرح کرد.

دکتر قاسم زاده در این نشست ضمن تاکید بر لزوم توسعه و ارتقاي کيفی فعاليت‌هاي آموزشی دانشکده‌ها و زمینه سازی برای تقویت مشارکت دانشجویان و استادان در فعالیت‌های پژوهشی مختلف، به رسالت بین المللی دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های ما این است که با افزایش جذب دانشجویان بین الملل درآمد اختصاصی دانشگاه را بالا ببریم و با توجه اقدامات مثبتی که صورت گرفته در این راستا، چشم انداز بسیار خوبی را برای سال‌های پیش‌ رو متصور هستیم.

گفتنی است در نشست بیست و نهم هیأت رئیسه دانشگاه که 4 دیماه، با حضور روسای دانشکده‌های مختلف برگزار شد، دکتر عباس صادقی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، گزارشی از مهمترین اقدامات و عملکرد یک ساله دانشکده علوم اجتماعی را ارائه کرد.

افزودن نظرات