درج شده توسط: روابط عمومی

برگزاری ششمین جشنواره رویش در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

10 Jun 2024

کد خبر : 6493078

تعداد بازدید : 610

ششمین جشنواره رویش (کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی) با ارایه دستاوردهای ۱۷ کانون دانشجویی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

این جشنواره روز یکشنبه با مشارکت کانون‌های دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در محوطه جنب مسجد این دانشگاه افتتاح شد.

۱۷ کانون فرهنگی هنری اجتماعی و مذهبی در سطح دانشگاه وجود دارد که بعد از چند سال رکود دوباره فعال شدند. کتاب، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، فیلم و عکس، شعر و ادب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعات کانون‌ها بود.

در این جشنواره دانشجو‌ها دستاورد‌ها و فعالیت‌های کانون خود را به نمایش گذاشتند.

هدف از برگزاری این جشنواره  افزایش فعالیت های داوطلبانه در بین دانشجویان تا دانشجویان در کنار درس خواندن و علاوه بر کارهایی که در طول سال انجام می دهند، فرهنگ کار داوطلبانه را نیز بیاموزند.

همچنین شناساندن و معرفی ظرفیت کانون های فرهنگی، تعریف نقش و هویت دقیق این مراکز فرهنگی در دانشگاه‌ها، معرفی استعدادهای دانشجویی، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. معرفی چهره‌های موفق کانونی، برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی، نشست های هم اندیشی و کمیسیون ها از دیگر دستاوردهای این جشنواره است.

گفتنی است پس از پنجمین دوره برگزاری این جشنواره در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، به علت شیوع ویروس کرونا جشنواره به تعویق افتاد و حالا پس از ۲ سال مجددا برگزار شد.

افزودن نظرات