درج شده توسط: روابط عمومی

برگزاری نشست مشترک رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه با مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی

05 Mar 2024

کد خبر : 4298717

تعداد بازدید : 410

 نشست تخصصی مشترک رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه با مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در راستای توسعه همکاری‌ها، برگزار شد.

این نشست تخصصی جهت هم اندیشی و تبادل نظر، روز سه شنبه ۸ اسفند 1402 با حضور مهندس ابوالفضل موتابها، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، هیات مدیره و معاونان نیروگاهی، دکتر بیگدلی رئیس دانشکده فنی و مهندسی و جمعی از اعضا هیات علمی این دانشکده با رویکرد رسوخ فناوری، بیان توانمندیها و زمینه های همکاری دو جانبه و تبیین توانمندیها و دستاوردهای نیروگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه در صنایع نیروگاهی، برگزار شد.

استفاده از ظرفیت نیروگاه در توانمندسازی صنعتی، برگزاری دوره های تخصصی مشترک، بازدیدهای تخصصی و استاد محور هدفمند و غعالیت جانبه اعضای هیات علمی و متخصصان نیروگاه در راستای احصای نیازها و مشکلات صنایع نیروگاهی از مصوبات و موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.  

در ادامه میهمانان ضمن بازدید از آزمایشگاه ها و کارگاه های گروههای مهندسی برق، مکانیک و مواد  از نزدیک با امکانات و توانمندیهای دانشکده آشنا شدند و از مراحل ساخت دستگاه پرس گرم مورد استفاده در صنایع نیروگاهی، دستاورد اعضا هیات علمی گروه مکانیک بازدید نمودند. در پایان با حضور در مرکز رشد سایر ظرفیتهای دانشگاه در ارتباط با صنایع و محصولات دانش بنیان مرتبط به ایشان معرفی گردید."

افزودن نظرات