درج شده توسط: روابط عمومی

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سمت رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان قزوین منصوب شد

10 Jun 2024

کد خبر : 6494893

تعداد بازدید : 929

طی  حکمی از از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور، دکتر سید علی قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سمت رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان قزوین منصوب شد.

طی  حکمی از از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور، دکتر سید علی قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سمت رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان قزوین منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

ضـمن تسـلیت شـهادت آیت االله رئیسی و همراهانشان (رحمت الله علیهم)،  نظر بـه برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، و ضـرورت نقش آفرینی شایستۀ دانشگاهیان در این رویداد مهم و سـرنوشت‌ساز، بـا توجه بـه تعهد، توانمندی‌ها و مسئولیتی که دارید به سمت" رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان قزوین"  منصوب می‌شوید.

امید است که با همراهی، همکاری و هم افزایی کلیۀ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی آن اسـتان و با هماهنگی ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور، در تمهید و نقش آفرینی مناسب دانشگاهیان برای برگزاری انتخاباتی پرشور موفق باشید. دوام توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

افزودن نظرات