درج شده توسط: روابط عمومی

رونمایی از سامانه‌های احراز هویت یکپارچه (SSO) و سامانه پست الکترونیک جدید دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)

29 Apr 2024

کد خبر : 5374540

تعداد بازدید : 558

در راستای یکپارچه سازی سامانه‌های اینترنتی دانشگاه، افزایش سطح امنیت و بهبود کیفیت سرویس‌دهی از سامانه‌های احراز هویت یکپارچه (SSO) و سامانه پست الکترونیک جدید دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) رونمایی شد.

با تاکید رئیس دانشگاه و به منظور یکپارچه سازی سامانه‌های اینترنتی دانشگاه، افزایش سطح امنیت و بهبود کیفیت سرویس‌دهی به جامعه عزیز دانشگاهی، روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 از سامانه‌های احراز هویت یکپارچه و سامانه پست الکترونیک جدید دانشگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) رونمایی شد و با اعلام دفتر مدیریت مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی دانشگاه در هفته گرامیداشت مقام معلم به بهره برداری خواهد رسید.

سامانه احراز هویت یکپارچه این امکان را فراهم خواهد کرد که کاربران پس از ثبت نام در این سامانه بتوانند با یک نام کاربری و کلمه عبور، از تمامی سامانه‌ها استفاده نمایند و امکان ثبت نام و بازیابی کلمه عبور به صورت غیرحضوری در این سامانه وجود خواهد داشت و کاربران می‌توانند با فعال سازی احراز هویت دو عاملی، امنیت دسترسی به سامانه‌ها را بهبود بخشند. استقرار سامانه جدید پست الکترونیک دانشگاه؛ که در دانشگاه‌های تراز اول کشور چون دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شیراز و.... مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به امید خدا باعث ارتقاء سطح کیفی پست الکترونیک دانشگاه و ارائه خدمات بهتر به کاربران؛ که همیشه یکی از مطالبات اصلی اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه بوده؛ خواهد شد.

افزودن نظرات