درج شده توسط: روابط عمومی

رونمایی سه کتاب از آثار اعضای هیأت علمی دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی

14 May 2024

کد خبر : 5720616

تعداد بازدید : 742

مراسم رونمایی از  آثار اعضای هیأت علمی دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی منتشر شده در سال ۱۴۰۲  و نشست نقد و بررسی کتاب «سیاست و حکومت از دیدگاه استاد مطهری» در دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی برگزار شد.

 آیین رونمایی از آثار اعضای هیأت علمی دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی منتشر شده در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات دانشگاه، با حضور رئیس دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی، مدیر کتابخانه مرکزی دانشگاه و جمعی از استادان و دانشجویان دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم که روز دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه و به همت دفتر انتشارات دانشگاه و دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی و با مشارکت انجمن های دانشجویی برگزار شد، از سه عنوان کتاب‌ «سیاست و‌ حکومت از دیدگاه استاد مطهری» نوشته دکتر امراله حسینی به معرفی کتاب خود و دکتر بهنام سرخیل، «جستاری تاریخی در شگفتی های غیبی نهج البلاغه» ترجمه دکتر محمدرضا پیرچراغ و محمدسبحان ماهری و «جایگاه سراج الملوک ابوبکر طرطوشی در تاریخ اندیشه سیاسی تمدن اسلامی» نوشته دکتر فاطمه احمدوند و دکتر علیرضا اشتری رونمایی شد.

در بخشی از این نشست، کتاب «سیاست و‌ حکومت از دیدگاه استاد مطهری» با حضور نویسندگان این اثر، توسط دکتر عبدالرزاق حسامی فر و دکتر حامد جوکار مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در پایان این مراسم از هر سه عنوان اثر رونمایی شد.

افزودن نظرات