درج شده توسط: روابط عمومی

نشست تحلیلی انتخابات ریاست‌جمهوری در دفتر نهاد مقام معظم رهبری برگزار شد

15 Jun 2024

کد خبر : 6621604

تعداد بازدید : 476

نشست تحلیلی انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور مدیریت سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در دفتر نهاد مقام معظم رهبری برگزار و پیرامون انتخابات ۸ تیر ماه بحث و تبادل نظر شد.

نشست تحلیلی انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور مدیریت سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور  روز پنج شنبه ۲۴ خرداد در دفتر نهاد مقام معظم رهبری برگزار و پیرامون انتخابات ۸ تیر ماه بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه که با حضور دبیران و نمایندگان تشکل های اسلامی و کانون های نهاد رهبری شکل گرفت، حجت الاسلام والمسلمین زارعی اولویت اول انتخابات پیش رو را مشارکت و سپس انتخاب فرد اصلح دانست و در همین راستا با بیان آیاتی از سوره فاطر به ویژه آیه ۱۰ این سوره، ذکر ویژگی های شهدای خدمت به ویژه شهید عزیز آیت‌الله رئیسی را به طور مستمر از مهم ترین اقدامات تا انتخابات ۸ تیر عنوان کرده و بر آن تاکید نمود.

همچنین در این دیدار عباسی مهر، مدیر سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز با ارائه تحلیل های مختلف از اوضاع جهان پس از طوفان الاقصی و وعده صادق انتخابات پیش رو را جهت تداوم سیطره قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بسیار حائز اهمیت دانست و با بیان تلاش برای مشارکت حداکثری، حضور آحاد مردم را پشتوانه قدرت بین المللی جمهوری اسلامی و اثرگذاری آن به عنوان مؤلفه اصلی قدرت برشمرد.

دادن شاخص های مهم انتخاب و تبیین این موضوع باتوجه به شهادت ریاست جمهور نکته دیگر ایشان بود که چگونگی تبیین آن و کنشگری در عرصه های مجازی را به طور مبسوط توضیح داد.

وی همچنین با تحلیل های آماری از مشارکت در انتخابات پیش رو و کنش های کاندید های تایید صلاحیت شده با حاضران جلسه به تبادل اطلاعات پرداخت و به سوالات آنان پاسخ داد.

افزودن نظرات