درج شده توسط: روابط عمومی

نشست منتخبان سومین دوره طرح حامیم با رئیس نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان قزوین

02 Oct 2024

کد خبر : 10153777

تعداد بازدید : 534

نشست هم‌اندیشی منتخبان سومین دوره طرح حامیم در دانشگاه‌های استان با رئیس نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه های استان قزوین برگزار شد.

 در این نشست ‌که عصر روز دوشنبه ۹ مهر ماه  با عنوان سرآغاز نصرالله برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین زارعی ضمن تبیین اتفاقات منطقه بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی در برهه حاضر و نیفتن در دام حاشیه سازی پیرامون مسائل منطقه و تببین صحیح توسط دانشجویان در دانشگاه ها تاکید کردند و انتقام آشکار جمهوری اسلامی از رژیم سفاک صهیونیستی را در وقتش و زمان مشخص خود قطعی دانستند.
 ایشان همچنین با اشاره به آیه ۲۱ سوره مجادله بر این موضوع که جمهوری اسلامی در تمامی دوران مبارزه با استکبار در وسط میدان خون خواهی از مظلومان حضور داشته است تاکید کردند، با از دست دادن فرماندهان مقاومت خللی در پیشبرد اهداف این جبهه به وجود نخواهد آمد بلکه شجره طیبه مقاومت در جهان اثرگذار تر نمود پیدا خواهد کرد و شکست قطعی استکبار نمایان خواهد شد.

 همچنین در این جلسه دانشجویان منتخب استان در سومین دوره طرح حامیم ضمن بحث و مباحثه پیرامون مسائل منطقه و اثرگذاری آن بر کشور به نکاتی چون تبیین نقاط قوت درکنار نقاط ضعف کشور، روایت درست و دست اول مسائل گوناگون، حفظ نیروی انسانی و جلوگیری از مهاجرت، برخورد قاطع با متجاوزان و ... اشاره نمودند.

درپایان نیز از برگزیدگان رویداد ملی حامیم در مرحله استانی که مرداد ماه امسال با حضور استان های مختلف کشور در مشهد مقدس برگزار شد تقدیر به عمل آمد. گفتنی است در این رویداد ۲ تیم دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و علوم پزشکی استان قزوین در بین ۵ تیم برگزیده قرار گرفتند.

افزودن نظرات