درج شده توسط: روابط عمومی

پیام تبریک معاونت امور بین الملل دانشگاه در پی کسب عنوان قهرمانی دانشگاه بین المللی امام خمینی ره در دومین المپیاد فرهنگی_ورزشی دانشجویان بین الملل کشور

27 Jul 2024

کد خبر : 7484993

تعداد بازدید : 1301

معاون امور ببن الملل دانشگاه با صدور پیامی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری دومین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان بین الملل کشور کسب عنوان قهرمانی توسط دانشگاه بین المللی امام خمینی ره را تبریک گفت. 

در متن این پیام آمده است: 
بی شک انجام چنین کار سترگ و ارزشمند و رویدادی بین المللی با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر مهمان، آن هم چندین روز متوالی حقیقتاً سنگین است. بنده نیز به نوبه خود از تمام افرادی که برای باشکوه تر برگزار کردن این رویداد تلاش کردند حق شناسی و قدردانی نموده و بویژه زحمات شبانه روزی حوزه معاونت دانشجویی و پشتیبانی های تمام ارکان دانشگاه خصوصاً ریاست محترم را ارج می گذاریم.
 همدلی، تعاون، گذشت و ایثار و داشتن افق و جهان بینی بزرگ کارهای سنگین را سبک، و امور صعب را سهل می کند. بحمدلله این رویداد که با هدف ایجاد شور و نشاط در دانشجویان بین المللی کشور، تلاش برای جذب حداکثری دانشجویان غیر ایرانی برای تحصیل در ایران و بویژه معرفی دانشگاه بین المللی امام خمینی ره در میان دانشجویان خارجی صورت گرفت، تلاشی است در راستای دیپلماسی علمی و مرجعیت علمی ایران در منطقه و جهان.
 با آرزوی درخشش هرچه بیشتر دانشگاه بین المللی در ایران و جهان و در نهایت سربلندی ایران و ایرانی در سراسر گیتی.
در پایان کسب رتبه برتر و قهرمانی دانشگاه در میان تمام تیم های شرکت کننده را به خانواده بزرگ دانشگاه خصوصاً دانشجویان بین الملل تبریک می گوییم. 

افزودن نظرات