درج شده توسط: روابط عمومی

پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در پی شهادت سید حسن نصرالله

29 Sep 2024

کد خبر : 10108312

تعداد بازدید : 145

 هیأت رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در پی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَقَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا. فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا.ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا. إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تتبیرا(الاسرا/ ۷-۴)

سلام و درود بی کران الهی بر مجاهدان راه حق و شهادت به ویژه شهدای جبهه جهاد و مقاومت که به مصداق «إِنَّ اَلْجِهَادَ بَابٌ من ابواب الجنه فَتَحَهُ اَللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِيَائِهِ» از اولیای خاص خداوند به شمار می آیند.

امروز بار دیگر در کمتر از چند روز دست پلید اهریمن سفاک، سفیه و تروریستی صهیونیسم یکی از پاک ترین و محبوب ترین بنده خداوند را در روی زمین از ما گرفت و رهبر بی نظیر و شجاع محور مقاومت اسلامی را به شهادت رساند.

سید حسن نصرالله نه یک فرد که نماد مکتب آزادگی و مظهر سبک پایداری در میان امت حزب الله بود. کلام باصلابت او و آرامش روحی و جذابیت و معنویت انکارناپذیر او هیچ گاه از ذهن و خاطر مجاهدان و دلدادگان راه جهاد و شهادت فراموش نخواهد شد؛ راهی که او گشود و مسیر قله ای که وی و سرداران شهید جبهه مقاومت چون حاج قاسم در برابر دیدگان جوانان انقلابی و حزب اللهی ترسیم نمود هرگز بی راهرو و بی پیرو نخواهد ماند؛ پرچمی که او به عنوان سید شهدای جبهه مقاومت برافراشت، بر زمین نخواهد ماند و سنت خداوند بر جانشینی و میراث داری نسلی پاک و شجاع از مستضعفان که وارثان زمین در آخرالزمان هستند، بی شک محقق خواهد شد.

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) شهادت سید حسن نصرالله، رهبر آزاده و جوانمرد جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان را نخست بر محضر قدسی امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، همچنین ملت قهرمان و قدرشناس لبنان بخصوص دانشجویان لبنانی و همه مجاهدان جبهه مقاومت و مردم شریف و شهیدپرور ایران عزیز تسلیت و تبریک عرض می کند و برای آن سید شهید و مجاهد خستگی ناپذیر و با ایمان روح و رضوان بیکران و به حرمت خون پاکش، پیروزی قریب الوقوع جبهه مقاومت بر رژیم حیوان صفت صهیونیستی آرزو می کند.

خوشا به سعادت شان که فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ.

افزودن نظرات