درج شده توسط: روابط عمومی

کسب عنوان برگزیده در بخش "کلیپ و فیلم کوتاه" توسط روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جشنواره «دریچه» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

18 May 2024

کد خبر : 5849088

تعداد بازدید : 735

روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در بخش "کلیپ و فیلم کوتاه" در اولین دوره از جشنواره «دریچه» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزیده شد.

آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در دانشکده دخترانه دکتر شریعتی برگزار شد.

در این مراسم که مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور حضور داشتند، از برگزیدگان جشنواره دریچه، ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری نیز تجلیل شد. همچنین تعدادی از نمایندگان روابط عمومی‌ها و دبیران در خصوص چالش‌ها، مسائل و مشکلات پیش روی این حرفه و همچنین پیشنهادات خود در جهت امیدآفرینی و تبیین هر چه مطلوب تر دستاوردهای آموزش عالی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفتگو کردند.

گفتنی است آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین اختتامیه جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم برگزار و از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری قدردانی شد.

افزودن نظرات