درج شده توسط: روابط عمومی

حضور جوان قزوینی در نشست جوانان کشورهای اتحادیه بریکس 

31 Aug 2024

کد خبر : 8455377

تعداد بازدید : 672

 جوان منتخب قزوینی و کارمند دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در نشست کشورهای اتحادیه بریکس جهت تبادل تجربیات، ارتقای همکاری‌های بین‌المللی و ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه هایی همچون اقتصادی، توسعه پایدار، نوآوری و کارآفرینی و دیپلماسی فرهنگی شرکت کرده است.

میثم قربانی جوان منتخب قزوینی که کارمند دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) می باشد، به نمایندگی از جوانان ایران در نشست کشورهای اتحادیه بریکس جهت تبادل تجربیات، ارتقای همکاری‌های بین‌المللی و ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه هایی همچون اقتصادی، توسعه پایدار، نوآوری و کارآفرینی و دیپلماسی فرهنگی شرکت کرده است.
این دوره از اجلاس که با حضور جوانان برجسته کشورهای بریکس به مدت ۵ روز از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ در شهر اولیانوفسک روسیه برگزار می‌گردد، میثم قربانی از استان قزوین به عنوان جوانان شایسته ایرانی در این اجلاس جهانی حضور دارد.
این نشست با حضور نمایندگانی از کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، ایران، امارات متحده عربی، اتیوپی و مصر، برای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت بریکس در راستای تقویت نقش جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان بین‌المللی و ایجاد بسترهای همکاری‌های سازنده در میان نسل‌های آینده برگزار می‌شود.
حضور در چنین نشست‌هایی ضمن تقویت روابط دوجانبه با کشورهای عضو، فرصتی برای یادگیری و بهره‌گیری از تجربیات سایر کشورها در راستای دیپلماسی بین‌المللی حوزه جوانان، پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می‌کند.

افزودن نظرات