درج شده توسط: روابط عمومی

نشست دبیران تشکل ها، بسیج دانشجویی،کانون های نهاد رهبری، هیات محبین اهل بیت علیهم السلام و مسئولان واحد خواهران با ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین

07 May 2024

کد خبر : 5558777

تعداد بازدید : 637

نشست دبیران تشکل ها، بسیج دانشجویی،کانون های نهاد رهبری، هیات محبین اهل بیت علیهم السلام و مسئولان واحد خواهران آنها با رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین برگزار شد.

 در این نشست که عصر روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین زارعی با تشریح حکمت ۸۹ نهج البلاغه بر ضرورت ارتباط مداوم و موثر با خداوند در راستای اصلاح امور دنیا و آخرت تاکید و رمز همدلی افراد جامعه اسلامی بایکدیگر را در این ارتباط برشمرد.

وی همچنین تعاملات بین جریان های انقلابی دانشگاه ها را بسیار موثر و در عصر حاضر بر افزایش بیش از پیش آن تاکید نمود اما این ارتباط را در حوزه بین الملل بسیار کم دانست و افزود باید این ارتباط تقویت گردد.

حجت الاسلام و المسلمین زارعی در همین رابطه با اشاره به تحولات امروز جهان و استفاده از ظرفیت دانشجویان بین الملل عملیات وعده صادق و تحولات پس از آن همچون خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا را در تحقق احیای هویت اسلامی به مرکزیت جمهوری اسلامی باتوجه به نظریه ولی فقیه را به طور ویژه اشاره و تبیین آن در سطح دانشگاه را از همه اعضا خواستار گشت.

همچنین در این دیدار اعضا جلسه با بیان آنکه مرزی بین هیچ یک از جریانات انقلابی وجود ندارد، همکاری و تقویت روز افزون فعالیت های مشترک را از یکدیگر خواستار شدند. از سوی دیگر توجه به حل دغدغه های صنفی دانشجویان نیز از دیگر مباحث مطرح بین افراد حاضر در جلسه بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

افزودن نظرات