درج شده توسط: روابط عمومی

کارگاه تبیینی ائمه جماعات دانشگاه های استان با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد

12 Oct 2024

کد خبر : 10917695

تعداد بازدید : 108

کارگاه تبیینی ائمه جماعات دانشگاه های استان با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در دفتر نهاد رهبری دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد.

آیت‌الله عابدینی در این نشست با اظهار آنکه کلید آزادی قدس، کعبه و مکه «ولایت» است، همان‌طور که کلید آزادی کربلا ولایت بود، ولایت را سامان دهنده همه چیز دانست که هر چیزی را در سر جای خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به آنکه قرآن سرتاسر امیدافزایی است افزود: ببینیم ما اکنون در کجائیم و پیش از این کجا بودیم، این نشان می‌دهد که ما به قله نزدیک شده‌ایم. در دنیا فتنه‌ای بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از یهودیان نداریم، مصداق تمام و کمال فتنه یهودیان هستند، قرآن اصرار دارد به ما بگوید یهودیان جانشان را خیلی دوست دارند، یعنی نقطه ضعفشان را به ما نشان می‌دهد و می‌گوید جانشان را نشانه بگیرید، قرآن به ما می‌گوید یهودیان مالشان را خیلی دوست دارند، یعنی می‌خواهد به ما بگوید مالشان را نشانه بگیرید.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان با آرزوی موفقیت برای همه امر خطیر و سنگین امروز را تبیین صحیح مسئله اول جهان یعنی فلسطین به ویژه در بین نسل جوان و دانشجویان دانست و بر این امر تاکید نمود.

همچنین در این کارگاه ۴ ساعته حجت الاسلام والمسلمین کاظمی با بیان مهارت های تبلیغ و دکتر حسینی با تحلیل مسائل منطقه و جهان به ارائه نکات مهمی در زمینه های مختلف پرداختند.

افزودن نظرات